FAQ

MIELŐTT RENDELSZ

 

1. Hogyan lehet megtalálni leggyorsabban a keresett terméket?

  • Lehetőség szerint használjuk a keresőt, ami megtalálható a jobb felső sarokban
  • a fő kategóriák átnézése a menüpontban a felső részen

 

2. Van lehetőség a rendelés leadására, anélkül hogy regisztrálnánk az oldalon?

A rendeléseket le lehet adni, klikkelve a kosárban a „Vásárlás regisztráció nélkül” menüpontra, ekkor nincsen szükség bolti regisztrációra.

 

3. A rendelés leadása után, kapok e-mailes visszaigazolást?

Minden leadott rendelés ami a mi boltunkban történik, elektronikus visszaigazolás követ, arra az e-mailcímre, amit Önök megjelölnek. Nincsen annak jelentősége, hogy az ügyfélnek van -e fiókja a boltban, vagy pedig „gyors” rendelést csinált regisztráció nélkül – minden esetben kap egy összesítést a részletekkel együtt a megadott e-mailcímre.

 

4. Megkaphatom -e a számlát a rendeléssel együtt?

Van erre lehetőség, de csak akkor, amennyiben ilyen opció bejelölésre került, a rendelés leadása során, és minden mező kitöltése mellett, ami szükséges ahhoz, hogy ilyenfajta számlát ki tudjunk állítani. Ebben az esetben a számla hozzá lesz csatolva a megrendeléshez.

 

5. Hogyan tudom ellenőrízni, hogy egy adott termék elérhető e?

Minden termék ami az oldalunkon található, információkkal rendelkezik, az elérhetőség állapotáról és a kiszállítás várható időtartamáról. Abban az esetben ha az áru nem található meg raktáron, akkor egy információ szerepel, hogy várhatóan mikor lesz elérhető.

 

6. Van lehetőség törölni egy már leadott rendelést?

Igen van lehetőség a rendelés törlésére. Ebben az esetben, kérem vegye fel a kapcsolatot az Irodával a következő e-mailcímen: bolt@ozonee.hu lvagy a következő számon tel. +36 1 800 1770 és kérjük adja meg a rendelési számot, amit megkapott az e-mailen, a rendelés leadása során. Nincsen lehetőség a rendelés törlésére, ami már kiküldésre került a Vásárló számára. Ezért hogy elkerülje az ebből adódó kellemetlenséget, kérem jól gondolj át a vásárlási szándékát..

 


 

MEGRENDELEM ÉS HOGYAN TOVÁBB?

 

7. Átvehetem -e a terméket személyesen?

Nem.

 

8. Milyen fizetési lehetőségek vannak, a már megvásárolt termék esetében?

Az elérhető fizetési lehetőségeket, a következő aloldalon lehet megtalálni: Fizetési lehetőségek.

 

9. Milyen gyorsan külditek ki a termékeket?

Az árut azonnal kiküldjük, ahogy lekönyvelésre kerül az áru vételára a számlánkon. Általánosságban elmondható, hogy 24 órán belül a rendelés leadása után, de maximálisan 3 munkanapig bezárólag, az összeg lekönyvelése után. Ugyanakkor hozzátesszük, hogy előre nem várt események miatt, fenntartjuk a jogot ahhoz, hogy a terméket 5 munkanapon belül küldjük ki. Tovább pedig Lengyelország területén belül a DPD futárszolgálattal általában 2 – 3 nap, a lengyel posta esetében pedig a kiszállítás ideje 7 – 10 munkanap. Külföldi kiszállítás esetén pedig, ha a Lengyel Postát veszik igénybe. Több információ a költségekről és kiszállításról elérhetőek amennyiben ide https://ozonee.hu/Fizetesek-cabout-hun-365.html

 

10. A csomagokat hétvégén is kikülditek?

A megrendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel. Nem küldjük ki a csomagokat szombaton, vasárnap és egyén ünnepnapokon. A futárok nem dolgoznak hétvégén.

 

 


 

 

A CSOMAG ÚTON VAN

 

11. A megrendelésem már kiküldésre került?

A rendelés aktuális státuszáról, elérhetőek az „Én számlám” menüpont alatt (csak regisztrált ügyfeleknek). Továbbá, a rendelés során megadott e-mailcímre, üzenetek kerülnek kiküldésre, a rendelés aktuális státuszáról („Feldolgozás folyamatban”, „Elküldve” stb).

 

 

12. A csomag nem érkezett meg a megbeszélt időpontban – mit tegyek?

Amennyiben a csomag nem érkezett meg 3 – 9 munkanapon belül a rendelés leadásától kezdve, kérjük vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül. Kérjük adja meg a rendelési számot és a felhasználónevet, megnézzük, mi történik az adott rendeléssel/csomaggal.

 

13. A futár megérkezett a csomaggal, de nem voltam otthon. Mit kell tennem?

A futár kötelessége, hogy még kétszer megkísérelje a kézbesítést a megadott címre. Ez az opció garantált, amit garantálni tudunk ezeknél a megrendeléseknél. Természetesen ennek nincsen plusz költsége, ami a Vevőt terhelné. Amennyiben nincsen otthon senki nagy valószínűséggel a futár telefonálni fog, arra a telefonszámra, ami a megrendeléskor meg volt adva a Vevő által és megbeszéli vele a következő kézbesítés alkalmát és időpontját.

 

14. A megrendelt árut visszatéríthetem? Hogyan tegyem ezt meg?

A visszatérítési szabályzat internetes vásárlás esetén, meg van adva a következő aloldalon: Visszatérítés – elállás a szerződéstől..

 

 

15. Más árut kaptam, mint amit rendeltem – mit tegyek?

Abban az esetben, ha ilyesmi történik, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot, e-mailen vagy telefonon keresztül és tájékoztasson minket erről. Amennyiben mi hibáztunk, kicseréljük az árut, a helyes termékre amit eredetileg a Vevő rendelt és visszatérítjük a kiszállítás díját. A vásárolt árut pedig vissza kell küldeni a kitöltött Reklamációs Adatlappal együtt ami itt érhető el.

 

 

16. Mi történik abban az esetben ha a csomag sérült, a kiszállítás során?

Abban az esetben ha látható sérülés van, pl., sérült a csomagolás, átázott stb, az átvétel során írjanak egy jegyzőkönyvet a futárral együtt.

 

 


 

 

A CSOMAG MEGÉRKEZETT

 

17. Visszaküldhetem vagy kicserélhetem -e az árut?

Abban az esetben ha az áru átvétele megtörtént és kiderül, hogy a termék túl kicsi vagy túl nagy lehetőség van cserélni más méretre. A terméket vissza is lehet küldeni, indok megadása nélkül, mi pedig visszatérítjük a pénzt, a Vevő bankszámlájára. Csere vagy visszatérítés esetén, a terméket el kell küldeni hozzánk (a kiszállítás díját a Vevőt terheli), csatolni kell a csere vagy a visszatérítési adatlapot. Több információ a cseréről vagy visszatérítésről (szerződéstől való elállási jog) el lehet olvasni a következő oldalon Termék cseréje vagy visszaküldése

pixel