Szabályzat

INTERNETES BOLT ÜZLETSZABÁLYZATA


I. Definiciók

A szabályzatban használt kifejezések a következők
1. Vevő – fizikai személy, jogi személy, szervezeti egység, de nem jogi személy, ugyanakkor a jogilag cselekvőképes személyről van szó, aki a rendelést leadja a bolton keresztül;
2. Polgári Törvénykönyv – szabályzat, 1964. április 23-ból (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Szabályzat – a lenti elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szabályzat, az Ozonee.hu internetes boltot érinti;
4. Internetes bolt (Bolt) – internetes szervíz, ami elérhető a www.Ozonee.hu oldalon, melynek segítségével a Vevő leadhat különösképpen rendeléseket;
5. Termék – a bemutatott termékek amik elérhetőek az internetes boltban;
6. Eladási szerződés – A Termék eladása, amely létrejött a Polgári Törvénykönyv szerint az Ozonee.hu oldal és a Vevő között, az internetes bolt segítségével;
7. Fogyasztói jogokról szóló törvény – törvény 2014. május 30-ból a fogyasztói jogokról (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Az elektronikus szolgáltatásokról nyújtott törvény – törvény 2002. július 18-ból, az elektronikus szolgáltatásról (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Megrendelés – A Vevő beleegyezése, ami arra irányul, hogy létrejöjjön egy eladási szerződés, ami megjelőli a termék fajtáját és annak mennyiségét

II. Általános rendelkezések

A lenti szabályzat kimondja, milyen módon és lehetőség szerint használjuk az internetes boltot, ami elérhető a www.Ozonee.hu oldalon 2. A lenti szabályzat, amiről szó van a 8-as Cikkely szerint, az elektronikus szolgáltatatásokról nyújtott Törvény. 3. Internetes Bolt Ozonee.hu, ami az Ozonee.hu oldalon működik, üzemeltetője az ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. NAFTOWA 5. 67-705 ZIELONA GÓRA, ADÓSZÁM:9291906045, REGON: 368062332. A Cég szerepel az országos céges adatbázisban, amit a régiói bíróság vezet Zielona Góra városában, a következő szám alatt 0000691242. 4. A következő szabály kimondja különösképpen: - a regisztrálás szabályát és az internes bolt használatát - a megrendelés szabályát és az azzal járó cselekvéseket amit az internes bolt nyújt - az elektronikus vásárlással létrejövő szerződésekre 5. Ahhoz, hogy használni lehessen az internetes boltot, meg kell felelni néhány szabálynak. A Vevőnek rendelkeznie kell élő internetkapcsolattal, továbbá ezen felül még néhány technikai dologra is szükség van: a) Internet Explorer 8-as verzió, vagy újabb, bekapcsolt Java Script szolgáltatás, vagy b) más webböngésző: Firefox, Chrome, Safari... c) minimális képernyőfelbontás [1024] x [768] pixel. 6. Ahhoz, hogy használni lehessen az internetes boltot, a Vevőnek saját lehetőségeihez mérten, szüksége van egy számítógépre vagy pedig egy kábelvégre, amiben van internetelérhetőség. 7. A jelenéegi szabályzat szerint az Ozonee.hu fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza az internetes bolt használatát olyan személyek részére, akik még nem töltötték be a 18-dik életévüket. 8. A Vevők bármikor elérhetik ezt a szabályzatot a főoldalon található menüpont segítségével az Ozonee.hu oldalon, van lehetőség letöltésre, illetve nyomtatásra is.

III. Az online áruház használatának szabályai

1. A regisztrálás az internetes boltba nem kötelező, tehát opcionális. A Vevő elvégezheti a megrendelést a Boltban, amennyiben megismerkedett a szabályzattal és el is fogadta azt. Amennyiben a Vevő regisztrál, úgy ki kell töltenie egy adatlapot és megerősíteni azt, ami elérhető a Bolt oldalán. A regisztrálás fontos tényezője, hogy a Vevő beleegyezik a szabályzatba, és megadja azokat az adatokat amiket kötelező kitölteni. Amennyiben vásárlásra kerül a sor „regisztráció nélkül”, úgy egy profil kerül létrehozásra, ahhoz hogy a rendelés teljesítésre kerüljön.
Miután a rendelés megtörtént, a rendelés ID-ja megörzésre kerül, a későbbiekre olyan mint árucsere vagy pedig reklamáció. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a rendelést, hogy cseréljük és gördülékenyebben menjen az ügyintézés.
Regisztráció során, a vevő megadja az egyedi felhasználónevét, amit már később nincsen lehetősége cserélni, így a felhasználónevet törölni sem lehet. A Vevő/Felhasználó kérésére az adatok törlésre kerülhetnek és a profil blokkolásra kerülhet, de a felhasználónév a rendszerben marad. Ezért fontos, hogy a felhasználónév ne tartalmazzon olyan adatokat, amit nem szeretn az ügyfél hogy bennemaradjon a rendszerben.
Az OZONEE.HU felfüggesztheti vagy korlátozhatja a Vevő részére az Internetes Boltot, részben vagy teljes egészében, azonnali hatállyal, abban az esetben, ha a Vevő megszegi a Szabályzatot, de mindenképpen akkor amikor a Vevő a következőket tette:
- a regisztrálás során olyan adatokat adott meg, ami nm felel meg a valóságnak, nem pontosak vagy nem aktuálisak, amik megtévesztőek a harmadik ember részére,
- az internetes bolt segítségével törvénybe ütköző dolgot tett, egy harmadik ember részére, de mindenképpen sérelmet követett el egy olyan Vevő részére aki a boltot használja
- olyan viselkedést tanusít, amivel az Ozonee.hu oldal szerint nem összeegyeztethető a jelenlegi törvények szerint, vagy sérti az Ozonee.hu jó hírnevét.
Olyan személy, akitől megfosztották a jogot hogy használja az internetes boltot, nem regisztrálhat újra az Ozonee.hu előzetes engedélye nélkül.
2. Ahhoz, hogy a Vevő biztonságban tudjon vásárolni, a Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében technikai részről, hogy az adatok megfelelő biztonságban legyenek, úgy hogy azok ne legyenek megszerezhetőek mások által, akik ehhez nem jogosultak.
3. A Vevő részéről kötelező a következő:
Ne adja és ne továbbítson olyan adatokat, amik törvénybe ütköznek, ilyen például.: erőszakra való buzdítás, másik ember megsértése, vagy a harmadik személy jó hírnévének megsértése. A Vevő köteles olyan módon használni az Internetes Boltot, hogy ne akadályozza annak működését, nem használt tiltott programokat vagy eszközöket,
Nem tesz továbbá olyan dolgokat: a bolti levelezőrendszer segítségével nem küld tovább és nem helyez el marketingcélú üzeneteket (spam),
Olyan módon használja az Internetes Boltot, hogy azzal másokat nem akadályoz, akik használni szeretnél az Ozonee.hu weboldalt,
Az oldalon található információkat csak saját használatra jogosult használni,
Az Internetes Boltot a jelenlegi érvényes törvényi keretek között használja, ami érvényes a Lengyelország területére, belefektetve a Polgári Törvénykönyvet, és az az általános Internethasználatot.
4. A ruha mérete
Az OZONEE cég sokrétű ruházati termékeket kínál, vevői részről magas elvárásokkal, ezért elégedett vevői körrel rendelkezünk. Nagyon sok és széles választékkal renelkezünk KÜLÖNBÖZŐ gyártóktól, ezért azt javasoljuk, ne mindenáron azt figyeljék mi van a ruha címkéjére írva. Nagy részben ahány gyártó annyi méretezés létezik.
Ezért minden terméknél, a mi boltunkban elérhető egy mérettáblázat. A vevő köteles megismerkedni a vásárlás előtt a mérettáblázattal, hogy ne vásároljon rossz méretet.
Mindig ügyelünk a megfelelő adatok helyességére, ezért a ruházatot előlről, egyenes terepen, széthúzás nélkül, összegombolt állapotban vagy becsatolt zipzárral (amennyiben ilyennel rendelkezik). Ahhoz, hogy az új ruházat tökéletesen testhez álljon, azt javasoljuk mérje le a kedvenc ruhadarabját, pont ugyanilyen állapotban. Ahhoz hogy megkapjuk a kerületet a kapott értéket fel kell szorozni kettővel.
Minden méretet egyszer mérünk le (egy darab model), ezért előfordulhatnak minimális különbségek a méretezésben és abban ami a táblázatban szerepel (tolerancia +/- 3 cm).

IV. Az adásvételi szerződés megkötésének a menete

1. Ahhoz, hogy létrejöjjöna szerződés a Vevő és a Bolt között, szükséges meglátogatni az Ozonee.hu internetes oldalt, kiválasztva a terméket és végrehajtani a soron következő lépéseket, amik megjelennek a monitoron a Vevő előtt.
2. A termékek kiválasztását a vevő kosárba helyezéssel erősíti meg
3. A rendelés leadása során – egészen addig amíg a Vevő meg nem erősíti a teljes vásárlást a rendelés leadása gombbal – a vevő módosíthatja az adatokat az árut amik a kosárban helyezkednek el. Ehhez a Vevőnek követnie kell a bolt utasítását amik a monitoron megjelennek.
4. Amennyiben a vevő megadta az összes adatot az internetes boltban, amik a megrendeléshez szükségesek, megjelenítésre kerül a rendelés összesítése. A megrendelés összesítésében feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek vagy szolgáltatások leírása, a végleges fizetendő összeget és az ezzel járó járulékos költségekkel együtt.
5. A rendeléshez, szükség van a Vevő részéről a szabályzat elfogadására, a személyes adatok megadása, mint kötelező elem, és a rendelés megerősítése gombot megnyomni.
6. Információ a termékekről amik megjelenítésre kerülnek az oldalon az ajánlat része, ami a 66-os Polgári Törvénykönyv szerint, a Vevő önkéntes vásárlási szándékát jelzi az Ozonee.hu oldallal és a szabályzattal. A szerződés akkor jön létre, amint a megrendelés beérkezik a bolt informatikai rendszerébe, úgy hogy az adatok megfelelnek a rendelésben és szabályzat szerint. A rendelés leadása után a Vevő kap egy e-mailt, ami a megerősítés célját szolgálja, és tartalmaz minden szükséges és fontos információt ami a rendelését illeti.
7. Az adásvételi szerződés lengyel nyelven kerül elküldésre, és megfelel a Szabályzat szerint.

V. Kiszállítás

1. Az áruk kiszállítása európai országokba működik beleértve Törökországot, de olyan országokba is akik nem tagja az Európai Uniónak, de akik szerződésük van az Európai Unióval, ilyen például Ukrajna, Fehéroroszolrszág és Oroszország és olyan címre kerül kiküldésre, amit a vevő megad a rendelésének leadása során.

A termék azonnal kiküldésre kerül, amint az áru ellenértéke lekönyvelésre kerül a számlánkon. Ez általában maximum 24 órás intervallumot jelent, amint a vevő leadta a megrendelését, de maximum 72 óra, miután az összeg lekönyvelésre került a számlánkon. Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy váratlan előre be nem látható események miatt, ezt a dátumot kitoljuk 5 munkanapig. A megrendeléseket hétfőtől – péntekig dolgozzuk fel. Nem küldjük ki a csomagokat szombaton, vasárnap és ünnepnpokon. A futárok nm dolgoznak hétvégén.

2. A megrendelt termékek kiszállítása a következő szolgáltatókkal történik:
- Global Express futár segítségével
A kiszállítás díját megtalálod a következő oldalon: https://ozonee.hu/Koltsegek-es-szallitasi-modok-cabout-hun-364.html
Ugyanakkor a kiszállítás díja feltüntetésre kerül a rendelés leadása során is.
3. A rendelés teljesítése nagyban függ a kiválasztott futárszolgáltatótól:
- a Global Express igénybevétele esetén – nagyban függ az országtól hová kerül kiszállításra. Részletek ITT.
4. A Vevők bármikor elérhetik ezt a szabályzatot a főoldalon található menüpont segítségével az Ozonee.hu oldalon, van lehetőség letöltésre, illetve nyomtatásra is.
A megrendelés leadása után, a Vevő kap egy másolatot az email fiókjára a rendeléséről, továbbá a rendelés tartalmazni fog egy számlát/ÁFÁS számlát is, ami tartalmazza a megrendelt termékeket. Több információ elérhető az oldalon a Kiszállítás módja és annak fizetése menüpont alatt Költségek és szállítási módok

VI. Árak és fizetési lehetőségek


1. Az áruk értéke forintban vannak megadva és tartalmaz minden elemet, többek közt az ÁFÁ-t (megkülönböztetve annak mértékét) továbbá minden más elemet.
2. A Vevő a következő módon rendezheti az áruk ellenértékét:
- átutalással
- PayU fizetési mód lehetőségével
- Paypal fizetési mód lehetőségével (a fizetéshez egy plusz 4,50% jutalék kerül felszámításra a fizetendő összegtől függően)

VII. Szerződéstől való elállás

A szerződés kezdete a vásárlás időpontjától indul, miután a vevő megrendelte és megerősítette a rendelési szándékát:
Önnek joga van a szerződéstől elállni 14 napon belül, indoklás megadása nélkül. A szerződéstől való elállás 14 napon túl érvényét veszti, miután megvették, vagy birtokukban van az a termék amit megrendeltek.
Ahhoz, hogy a szerződéstől elállástól való jogot gyakorolják, szükség van egy Adatlap kitöltésére, ami a szerződéstől való elállási szándékot jelzik felénk, csatolva a megrendelt terméket, a következő címre: (OZONEE.HU, CzechLogistic, DPD Depó 1654, Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park, 9012 Györ), mint megerősítés (például elküldve az adatlapot postán). Lehetőség van az oldalon található visszatérítési nyomtatványt használni, de ez természetesen nem kötelező.
Ahhoz, hogy megmaradjon a szerződéstől vállalt elállási dátum, elegendő ha információt küldenek részünkre, még mielőtt lejár a szerződéstől való elállás dátuma.

A szerződéstől való elállás következményei
Amennyiben Önök elállnak a szerződéstől, úgy visszatérítünk minden költséget, ami az áruval kapcsolatos (kivétel a visszatérítésből felmerülő költségeket, amit Önök viselnek), azonnal, de nem később mint 14 nap, azután miután Önök tájékoztattak minket, hogy elállnak a szerződéstől. A pénzösszeg visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint ahogyan a termékek kifizetése került eredetileg, kivéve ha Önök másképpen nem rendelkeznek, hogy más módon szeretnék ezt visszakapni, például utánvétes áruátvétel esetén. Áruvisszatérítés esetén a terméket saját költségre küldik vissza nem fogadunk el olyan árut, amit utólag kell kifizetni. A pénzösszeg visszatérítését felfüggeszthetjük, egészen addig amíg az árut nem kaptuk meg, vagy nincs kellően bizonyítva, hogy az elküldésre került felénk. Amennyiben visszatérítést kedvezményeznek úgy küldjék el a terméket a következő címre: OZONEE.HU, CzechLogistic, DPD Depó 1654, Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park, 9012 Györ - azonnal de nem később mint 14 nap, miután tájékoztatnak minket arról, hogy el szeretnének állni a szerződéstől. A visszatérítés költsége Önt terheli. Amennyiben a szerződés távolról került megkötésre, a szerződést úgy kell tekinteni nem került megkötésre. A visszatérítést azonnal kell kezdeményezni, de nem később, mint 14 nap. A vásárolt terméket vissza kell küldeni (ennek költsége Önt terheli), hozzáadva a kitöltött és csatolt adatlappal, ami tartalmazza az elállási szándékot az Ön részéről, de ez nem kötelező.

ADATLAP A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSTÓL
(ezt az datlapot kell kitölteni és visszaküldeni, abban az esetben ha el akarunk állni a szerződéstől)
Címzett:
OZONEE.HU,
CzechLogistic
DPD Depó 1654
Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park
9012 Györ
bolt@ozonee.hu
- Én ezennel kijelentem, hogy el kívánok állni a megkötött szerződéstől, a következő vásárolt termékekre
- A szerződés megkötésének/létrejöttének a dátuma
- A vevő teljes neve
- a vevő aláírása, amennyiben az adatlap papírformában kerül kiküldésre
- Dátum
Alternatív kész adatlapok, amik letölthetőek és kinyomtathatóak:
Alternatív adatlap a szerződés való elállásra PDF formátumban (aktuélis Adobe Readerre van szükség)
Alternatív adatlap a szerződés való elállásra JPG formátumban

A küldés címe
OZONEE.HU,
CzechLogistic
DPD Depó 1654
Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park
9012 Györ
Felhívjuk a figyelmét, hogy nem fogadunk el olyan visszárut ami nincsen kifizetve. A pénzösszeg visszatérítése bankszámlára történik, amit a Vevő megjelöl.
Kérjük küldje vissza az árut, a fenti címre.

Az árut megfelelően össze kell csomagolni védve attól, hogy sérülés keletkezzen a szállítás során. A visszatérített árú céges csomagolásban kell hogy legyen. Ez mindenkelőtt igaz, az ingek visszatérítésére, ugyanis azok fóliában kell hogy legyenek, merevítőkkel együtt. Amennyiben a terméken nem található meg a címke, vagy nincsen meg a céges csomagolás a hozzávalókkal, az uniós jog szerint a boltnak joga van megterhelni a vevőt költségekkel ezekkel a hiányzó részletekkel..

A mi munkatársaink elérhetőek hétfőtől – péntekig 09:00 – 16:00-ig, a következő telefonzámon: +36 1 800 1770 és emailen bolt@ozonee.hu

VIII. Az áruk reklamációja

1. Az Ozonee.hu mint eladó felel a vevő előtt a következő Polgári Törvénykönyvi cikkely szerint 22[1] de különösképpen a következő törvényre 556 továbbá az 556[1]-556[3].
2. A reklamációkat, amennyiben ilyen van a következő címre kell küldeni: OZONEE.HU, CzechLogistic, DPD Depó 1654, Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park, 9012 Györ, bolt@ozonee.hu. Az Ozonee.hu a reklamációt 14 napon belül dolgozza fel, de ha ez nem lesz lehetséges, akkor értesíti a vevőt, hogy mikorra várható a reklamáció feldolgozása.
3. Az Ozonee.hu nem gyártója a termékeknek. Az Ozonee.hu nem vállal felellősséget a garanciából adódóan keletkező vitákra. Az Ozonee.hu csak az eladás után származó garancia után vállal felellősséget, oly módon ahogyan az meg van jelölve a garanciális kártyán. Amennyiben a garanciális kártya tartalmazza ezt a lehetőséget, úgy a Vevő reklamálhat egy szervíznél is, ami meg van jelölve a garanciális lapon.
4. Továbbá tájékoztatjuk, hogy lehetőségük van a reklamációt nem bírósági úton is érvényesíteni, amit tartalmaz az Európai Uniós Jog is, és elérhető a következő oldalon is: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

IX. Reklamációk az internetes szolgáltatásokra vonatkozóan

1. Az Ozonee.hu biztosítja a bolt teljes működését, a tőle legjobban elvárható szinten, figyelembe véve a technikai tudományt és lehetőségeket, hiba esetén pedig törekszik a mihamarabbi elhárításra.
2. A vevő köteles értesíteni az Ozonee.hu boltot, abban az esetben ha rendellenességet, hibát tapasztal az oldal működésével kapcsolatosan.
3. Abban az esetben ha hibát szeretne bejelenteni kérem tegye meg írásban a következő címre: OZONEE.HU, CzechLogistic, DPD Depó 1654, Koronczói út 01628/9 hrsz. (TSZ-Major) Koronczói Ipari Park, 9012 Györ, bolt@ozonee.hu, vagy az elérhetőségi füéet használva
4. Reklamáció során a vevőnek meg kell adnia az adatait, saját teljes név, levelezési cím, a hiba dátuma és fajtája, amikor ezt tapasztalta
5. Az Ozonee.hu 14 napon belül ezeket a reklamációkat feldolgozza, de amennyiben ez nem lehetséges értesíti a vevőt arról, hogy az elbírálás mikorra várható.

X. Záró rendelkezések

1. Vitarendezés szempontjából a Vevő és az Ozonee.hu között a 22[1] Polgári Törvénykönyv szerint a helyi Bíróság illetékes.
2. Vitarendezés szempontjából a Vevő és az Ozonee.hu között, aki nem Vásárló a 22[1] Polgári Törvénykönyv szerint, az a Bíróság illetékes ahol az Ozonee.hu székhelye van.
3. A nem rögzített pontok esetén a Polgári Törvénykönv az illetékes, az elektronikus hírközléssel kapcsolatosan, a lengyel törvénykönyv szerint http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Az Európai Unió biztosít internetes rendszert a Vitarenezéssel kapcsolatosan (ODR).
A fenti szabályzat PDF verzióban is elérhető, letölthető, illetve kinyomtatható, klikkelve erre a linkre.
4. Információ a vitákról a 14/1-es ODR renelet szerint a következő oldalon érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
pixel